Izvajanje kombiniranega pouka.
Na šoli so prejeli sklep MŠŠ o izvajanju kombiniranega pouka. Starši se bojijo, da bo padla kvaliteta pouka. Sprašujejo, če ima kdo podobne izkušnje in kakšen primer dobre prakse reševanja take situacije.
Izvajanje kombiniranega pouka ureja Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje programa osnovne šole, ki v 27. opredeljuje normative za oblikovanje kombiniranega oddelka.
Normativ za oblikovanje kombiniranega oddelka iz dveh razredov je 21 učencev, iz treh razredov 14 učencev, iz štirih in več razredov pa 10 učencev.
V 4. členu je dodatno opredeljeno še, da se, ko je eden od razredov, ki oblikuje kombinirani oddelek, 1. razred, v vzgojno-izobraževalno delo v obsegu 10 ur vključi drugi strokovni sodelavec, če je v kombiniranem oddelku iz dveh razredov najmanj 12 učencev, v kombiniranem oddelku z učenci iz treh in več razredov pa 10 učencev.
V primeru izvajanja kombiniranega pouka gre v veliki meri za racionalno namensko uporabo proračunskih sredstev. Skoraj edina, ki v takem primeru lahko pomaga, je lokalna skupnost, če ima na voljo sredstva in voljo, da se reševanja situacije loti.