Smernice za organiziranje dela
Seznam sodelavcev (DS in zaintereiranih za sodelovanje, ker pripravljajo svoje poslovnike):
Nekaj predlogov opravil in rokov:
ad 1) Pod to točko pričakujemo komentarje na samo strukturo spletnih strani, organizacijo povezav, preglednostjo in razumljivostjo gradiva. Posledica pripomb bi bila spremembe in dopolnitve gradiva.
ad 2) Pod to točko pričakujemo komentarje v zvezi s samimi besedili. Pripombe v zvezi z besedilom, dobrimi ali slabimi deli besedila. Komentarji so lahko povsem nestrukturirani. Za potrebe nadaljnje razprave se zabeleži, kdo je komentiral.
ad 3) Lahko se odločimo, da bi poslovnike ocenili. Ocene bi bile sicer subjektivne, lahko pa jih opremimo s komentarji. Ocenjevali bi več vidikov. Strukturo členov, urejenost, vsebino besedila, posamezne dobre člene. Lahko bi izločili nekatere ekstreme.
ad 4) Vsakdo od sodelavcev se lahko obveže, da bo začel sestavljati svoj vzorec poslovnika. Uporablja lahko elemente ali kakršnekoli informacije s spletne strani. Besedilo sproti objavljamo na spletni strani. Mogoče je dobro, da si poslovnikov ne začnemo takoj izmenjemati med seboj, da bo vsaj v začetku vsak delal čimbolj neodvisno. Koristno je, da se odločitve opremi s komentarji. Na koncu se glede na (ne)podobnost izdelkov odločimo, ali se da med podobnimi osnutki narediti sinergijo. V kolikor bodo razlike prevelike, imamo nekaj vzorčnih primerkov. Eventuelno lahko kašnega od vzorcev tudi izločimo, če ne ustreza kriterijem. Te bi si morali seveda določiti vnaprej
Potrebno se je dogovoriti, kako obravnavati besedila poslovnikov, ki niso dostopni na spletu in so nam jih člani poslali v obliki dokumenta. Za potrebe obdelave so ti poslovniki prekopirani na našo spletno stran. Če bi šli v širše objavljanje spletne strani Poslovniki, bi bilo treba skriti imena šol.